top of page

"סטורי בורד התקווה" לפרוזדורים ריקים מתוכן* לחשיפת הרעיון בשד' הרצל 120 י-ם טל לתאום - 052856401

Updated: Jun 29, 2022



"סטורי בורד התקווה" מושג חדש בגיבוש הקהלים לעבר ההצלחה


אם זכור לכם אז בטירונות היינו מוקפים בשלטי מוטיבציה "זיעה חוסכת דם" "קשה באימונים קל בקרב" "קשה יש רק בלחם" על אותה דרך רק בצורה יותר מעודנת ומעוררת, עפר אלוני יסד את המושג "סטורי בורד התקווה" לחללים משמימים ופרוזדורים ריקים מתוכן, שזה אומר רצף של סיפור אישי / חברתי ציורי המלווה באמירה עם קו שקיווה לתקווה משותפת והוא (הקו) עוד בדרך...

עם קונספט כזה זה לא פלא שסבר פלוצקר העורך הכלכלי והמיתןלוגי של ידיעות אחרונות כינה את עפר אלוני במאמריו כ"סוקרטס של פרסום".

בימים אלו רמי פלר הידוע כפורץ דרך מנכ"ל קבוצת רמפ"ל שמשרדיהם במגדלי בסר בבני ברק / ר"ג אימץ דרך זאת להטמעת התקווה בעובדיו והזמין לחדר ישיבות את ה"סטורי בורד התקווה"

הרעיון לתלות סיפור תמציתי (ציור ושורה של טקסט) בחדר ישיבות או בפרוזדור של מבנה ציבורי שיזכיר לעובדים ולעוברים ושביים שהמטרה היא אחדות כי זאת ההגדרה של ההצלחה והצויליזציה ששווה לסך המאמצים הקהילתיים של אלפי דורות.

___________________________________


הסיפור שיתלה סמוך לרצף הציורים: פעם לפני זמן היה איש - קו - והוא עוד כאן בנמצא, מוצפן בתוכנו… יום אחד קו זה השתוקק לתקווה משותפת, אך "מה זאת תקווה?" הוא שאל את עצמו ואת העוברים וגם את השבים.

הוא שמע את ההמנון, ששמו "התקווה" ובפי האנשים הוא שמע את המושג תקווה מופיע בכל משפט שני: "אני מקווה שבית"ר תנצח". או "אני מקווה לשינוי " ו"אני מקווה לרכב" ועוד והרבה...ואם זה לא מספיק, הוא גילה שבכל השפות שבעולם אומרים ש"אדם בלי תקווה נחשב למת" (כמו שמופיע בתלמוד הירושלמי). אך כשהוא חקר ושאל להבדל שבין תקווה לייחול (וכידוע ההגדרה של הדעת היא לדעת להבדיל) נוכח קו (זה השם שלו) שאף אחד (כמעט) ולא ידע מה זאת תקווה, וזאת למרות חשיבות הנושא לעצם קיומנו... כפי שהיטיב לבטא את האבסורד הזה הרמח"ל: ככל שהדבר ידוע, כך הוא נסתר. לכן קו החליט לעשות לימוד על הסוגייה ולכתוב את הספר "הקו א-ל התקווה" - ומשם, כפועל יוצא, נוצר ה"סטורי בורד התקווה" - שהוא בסך הכל כלי עבודה בתחומים האישי, החברתי, השיווקי והמדיני... והסוד של הספר מועתק מהחיים: כשמחברים הרבה קווים שונים למטרה אחת משותפת, התוצאה היא ציוויליזציה / הצלחה.

ולבד? זה רק רובניזון קרוזו על אי, לכן המיליארדר הראשון בהיסטוריה היה הנרי פורד כי הוא חיבר קבוצה גדולה של אנשים באמצעות הסרט הנע למטרה אחת משותפת - המכונית. לעומת זאת, מעולם לא מצינו בדווי או אסקימואי מתבודד שהוא מיליונר, כי ההצלחה היא תוצר המאמצים הקהילתיים המשותפים של אלפי דורות - ואלה זקוקים למניע שהיא התקווה, המשולה לקו אופק. בצעדכם אל עבר האופק, בעודכם מתקרבים אליו - הוא מתרחק מכם. מדוע נחוצים ה"טרטור", ה"טירונות" הזאת? כי האדם מוגדר כהלך ההולך מחיסרון להשלמה (והלך נזקק למניע) וכל מי שייגע בשלמות ("וישב" בהשאלה) ידבק בו החיסרון. לכן המהר"ל מעיר בשולי הפסוק "לפתח חטאת רובץ": מתי החיסרון דבק בתינוק? בשעה שהוא מגיע לשלמות במעי אמו שהיא סיבת לידתו ויציאתו לאוויר העולם. באותה שניה החטאת / החיסרון דבק בו...

אז אתם באים להצליח עם הקו האישי שלכם בצעדכם לעבר נקודת החיבור - או נקודת המגוז ב"סטורי בורד". אך כידוע לכל תזמורת צריך להיות מנצח ובמקרה שלנו המנכ"ל הוא הבוס המנצח על החיבור בינינו, בלי שהוא עצמו ייקח חלק בנגינה כי אי אפשר לנגן וגם לחבר.

אז נא לא לזגזג בקו האישי - ולשמור על צלילות הצליל הנדיר שלכם, שכן אחרת עלול להגרם זיוף.

הסיפור שיתלה סמוך לרצף הציורים:


מקטע מסדרת הציורים שתתלה בפרוזדור הכוללת את קיצור תולדות הניהול- החיבור

1. המנהל מצייר נקודת מגוז 2. מחלק צבעו של כל עובד 3. יוצרים קו אישי לעבר הנקודה 4. כך נוצרת הזריחה – ההצלחה




עפר אלוני "צופן התקווה" הפקות, שד' הרצל 120 ירושלים טל: 052-8576401 האתר הרשמי: www.code2hope.net מייל: code2hope@gmail.com

סטורי בורד התקווה ציורים לפרוזדורים, במוסדות ציבור, בתי ספר, בתי חולים, צבא ועסקים, בקשו נסיון


*מיועד להעביר את מסר האחדות, בפרוזדורי מוסדות ציבור, בתי ספר, צבא, תחנות רכבת, טרמינל, חב' מסחריות. מפרט טכני: מינימום 22 יח' - בגודל 30/30 ס"מ' ליח' מודפסים על אלומיניום - לוקובונד, אורך הפרוזדור לא משנה, כי קיימת במוצר גמישות להתאמה מרבית

סטורי בורד התקווה, לחללים משמימים ופרוזדורים ריקים מתוכן*




מראה כללי ahzfhr את הדרך לתקווה – הצלחה , מעל ראש המנכ"ל ציור שמסכם את המטרה- חיבור הקווים האישיים לעבר התקווה המשותפת









האמנה היוצרת אמון שתתלה בסמוך לסטורי בורד התקווה, שעליה יחתמו עובדי החברה









כל הזכויות שמורות לעפר אלוני, סטודיו "צופן התקווה" טל: 0502578313 www.code2hope.net

bottom of page