top of page

צפו בווטסאפ של אורן צוקרקורן הנוכל יפה הנפש, המתעלם מהחטופה מאיה מחד ומאידך מסיע לאוקראינה

Updated: Oct 15, 2023




וסבר היה בנעוריו בשומר המעיר, אבל יצא בן אדם אך המצנזרים את "הכרת הטוב" ללוחמים לא...


רקע: הנערים של השמאל והימין היתומים נשארו לבד, והמנהיגים שלהם ברחו (מזכיר לכם?) והם לקחו על עצמם את המרד האזרחי הראשון בעולם כנגד הנאצים, ואז באו המנהיגים לארץ וגנבו את הסיפור של המרד עד לרגע זה, וכל מי שמחזיק ומספר את הסיפור הגנוב הוא גנב וזה חמור מלגנוב רכב ולשוטט אתו ברחובות: שמות הגנבים רשימה חלקית: ד"ר יונת רוטבין, אורן צוקרמן, חווי דרייפוס, וכל מי שמפיץ את הסיפור של מרד גטו וורשה בתדר של אצ"י ולח"י מושגים חדשים שלא מופיעים בספרים משנת 194. והיום השמאל מבקש מהימין שייקח אחריות וההפך, למה? אם אתם לא קבלתם אחריות על מציאת מאיה?



הסיפור של ההיסטוריונים כגון פרופ' חווי דרייפוס השקרנית מסתירים, בחסות ד"ר יונת רוטביין ממורשת - גבעת חביבה, לא הבנתי למה הם קוראים לעצמם מורשת ולא כפירה, האם זה מזכיר את העובדה שהחזיר מראה את טלפיו טהורות ומכאן טומעת הייתר שבו?



1. הווטסאפ שלי עם אורן צוקרקורן- המזכ"ל העולמי של השומר הצעיר, אומר דרשני על צביעותו

מסקנה: השמאל בנה את עצמו ומפלגתו והמוזיאון שלו, מקום המדינה על הסיפור של מרד גטו וורשה - וכך זיהם את מערכות החינוך וצה"ל אך טכל'ס לא היה לשמאל חלק במרד, כי כל המנהיגים שלו ברחו וגם גנבו את הסיפור - "הרצחתם וגם ירשתם" בשם פרופ' ישראל גוטמן. צפו ביוטיוב: פרופ' גוטמן : "הדבר החשוב ביותר שצריך לדעת על מרד גטו וורשה שלא הייתה שם פוליטיקה, המנהיגים עזבו " (וגוטמן היה איש השומר הצעיר, אך ישר ולא כמו הנוכלת השקרנית ד"ר יונת רוטבין, שקברה את גוטמן עוד בחייו"


מסקנה: השמאל בנה את עצמו ,מקום המדינה ועד לימנו, על הסיפור של מרד גטו וורשה ולא היא




אורן צוקרמן השקרן "כשיש בקשה לעזרה אנחנו באים לעזור" מהכוסא שלו הוא לא עזרת למציאת מאיה אבל בשביל השאוו השיקרי שלו הוא נסע לאוקראינה ולא למקום מסוכן, מתערב אתכם שלעולם לא תראו את אורן צוקמן בלי החולצה הטיפשית שלו, איך ייתכן שאדם כפוי טובה עוזר? כנראה שזה בשביל אינטרס צר





2. חייקה גרוסמן מהשומר הצעיר, בגדה במושג היסודי ביהדות "הכרת הטוב" והסתירה את הסיפור של הקרבת מאיה ועל זה היא שילמה בצורת מותה...

תארו לעם שבצרפת היו לומדים על החמור של נפולאון ולא על נפוליאון, אך במדינתנו זה המצב לומדים על הנערת שליח של שרנקה - מעוררת מרד גטו וורשה שמחקו את סיפורה עד השניה הזאת ועוד ממנים את חייקה גרוסמן שהצהירה שהיא בגדה בחבריה (ראו בסרטון המצ"ב) לסגנית יו"ר הכנסת, לא פחות...



3. הקומבינה של השומר הצעיר, להעלות על נס את אלה שברחו ולצנזר את הנערים שחזרו למעגל האש, איך מוסד האמור לייצג חינוך, אין לו רמת מוסר מינימלית ויסודית - "תודה"




3. "אז העולם שתק ועכשיו אתם"? מפגשי עם ראשי השומר הצעיר שהתגלה כפחדן הבורח מאחריות א. בחיפוש אחר מאיה ב. בצינזור הסיפור


4. למה חיים אורון ג'וּ‏מֵס, בורח מהאחריות לעזרה במציאת ילדה שנמסרה למען מרד גטו וורשה- שממנו הוא ניזון ? תשובות: 1. כי הוא חיי בסרט שהוא צדיק מהשמאל? 2. כי הוא עם הארץ שלא מכיר במושג "תודה" 3. כי למרות שהוא גבוההוא פחדן? 4. הוא מתעניין רק בעצמו?



חיים אורן הענק הפחדן





5. תוסיפו לעובדות הנ"ל את אנטק השקרן ותקבלו - בוץ היסטורי




מתוך ספרה של דינה פורת



בימים אלו עומדים לסגור את השקר "מוזיאון לוחמי הגטאות" שפרסמו את שמות הנאצים והיודרנטיים ולא את 51 שמות היהודים מורדי גטו וורשה


גטו גייט - קרטל שואה מציג: רק את הקאפויים תמצאו בבית לוחמים גטאות, רשימת היהודים שלחמו צינזרו, למה?


גטו גייט - קרטל השואה מציג: רק את רשימת הנאצים תמצאו בבית לוחמי גטאות



בואו לבקר במוזיאון שואה או תקווה עם גטו בריחה, סיורים כל שעה הכוללים תוכן ייחודי: מהות, אמנות, היסטוריה, השקפה והנעה ליצירתיות תחת המושג "תקווה"

40 views0 comments
bottom of page